2016. március 26., szombat

Nyuszi öt perc alatt a húsvéti tojásoknak


Nem vagyok nagy híve a húsvéti locsolkodásnak. Valójában ilyenkor legtöbbször el is utazunk.
Ebben az évben azonban Okostojás a fiúkkal együtt megtanulta a Zöld erdőben jártam... kezdetű klasszikust, és már nagyon várja, hogy valaki elmondja neki. Locsoló vershez azonban tojás is dukál, ezért azt is kell festeni. Ehhez kell még egy kis lelki ráhangolódás, ezért gondoltam, előbb nekilátok a tojástartónak.
Okostojás egyik nap odatett az asztalra három wc-papír gurigát azzal, hogy csináljunk belőle elefántot. Valahogy úgy alakult, hogy végül nem készültek el, ezért elhatároztam, hogy ebből lesznek a nyuszik.
Körbenéztem a Pintereseten, ahol találtam is egy cuki nyuszit, átalakítottam az ötletet a rendelkezésre álló alapanyagok szerint, és öt perc alatt készen is volt az első nyuszi :)

Alapanyagok:

  • wc-papír guriga
  • fehér nyomtatópapír félbevágva vagy írólap
  • ragasztható szem (ügyeskezűek rajzolhatják is)
  • papírragasztó
  • toll vagy filc a bajusz és a száj megrajzolásához (én ceruzával előrajzoltam)
  • színes filc maradék
  • karton a sablonnak
  • olló
Az elkészítés menete:
  1. A wc-papír gurigát hosszában beragasztózta Okostojás, ezután ráillesztettem a papír rövidebb oldalát, majd körbetekertem és a másik végén beragasztottam, majd kis ráhagyással felragasztottam.
  2. A guriga két végén kilógó papírt behajtogattam a belsejébe.
  3. A kartonból vágtam egy nyuszifül és egy orr formát és a sablon mentén kivágtam a filc anyagból a két fület és az orrot.
  4. Okostojás beragasztózta a szemeket, a fülek alját és az orrot, én pedig felragasztottam őket a gurigára.
  5. Ezután már csak megrajzoltam a nyuszi bajuszát és a nagy-fogú száját.
  6. Kész
Mivel tojást még nem festettünk, Okostojás telerakta őket Kinder tojásokkal.
Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése