2015. november 3., kedd

SÜTŐTÖK PUZZLE - LETÖLTHETŐ (INGYENES)




Sütőtök szezon van, ez kétségtelen. Nincs olyan zöldséges, ahol ne állna nagy halmokban ez az élénk színű, az őszbe vidámságot hozó tökféle. Olyan jó ránézni! Kicsit rákattantunk a témára, a nagylányom folyamatosan gyártja a különféle tök-képeket. Én is rajzolgattam, majd készítettem belőle néhány tanulós-játékot. Az első egy kirakó volt.


Okostojás imádja a puzzle-t, majdnem minden nap játszunk vele. Jöhet minden formában: fa, szivacs, papír, karton, tényleg bármi. A baj csak az, hogy néhány alkalom után már fejből tudja, melyik elemet hová kell tenni, így megszűnik a kihívás. Megint új kell.
És ilyenkor jönnek a problémák. Válogatós vevő vagyok :)
  • túl egyszerű - nem jelent kihívást
  • túl bonyolult - a darabszám vagy a grafika
  • nem szép a grafika - nem tetszik neki (vagy nekem :) )
  • túl drága
Mivel egy-egy puzzle-t nem használunk sokáig, elkezdtem otthon házilag sajátokat készíteni a saját igényeink szerint. Ezek közül osztok meg most egy 4 darabos sütőtök puzzle-t.

Az elkészítéséhez szükséges eszközök:
  • (színes) nyomtató
  • karton és ragasztó vagy
  • laminálógép és fólia
  • olló
Nyomtasd ki a PDF fájlt. Ragaszd kartonra vagy lamináld a lapokat, majd vágd szét a vonalak mentén. És már játszhattok is.
Ha gyermekednek még túl nehéz a 4 darabos változat, akkor először csak vágd félbe a képeket, és ha így már jól megy, tovább léphettek. További segítség lehet, ha duplán nyomtatod ki az oldalakat, így az egyik példányt sablonnak használhatjátok a képek összerakásához.
Ne felejtsd, a móka a lényeg! Támogasd, bátorítsd, de soha ne kényszerítsd!

Készítettem egy fekete-fehér változatot is, hogy akkor is élvezhessétek a játékot, ha nincsen színes nyomtatótok. Ebben az esetben még egy móka vár rátok, ki lehet színezni a sütőtököt! :)


A puzzle-t az alábbi linkre kattintva tudod letölteni:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése