2015. december 15., kedd

MÉZESKALÁCS EMBERKE SZÍNKÁRTYÁK


Mézeskalácsot sütöttünk Mamánál és éppen valami színes cukordíszítést keresgéltem rájuk a boltban. amikor eszembe jutott, hogy mézeskalács emberkék segítségével fogok színtanuló kártyákat készíteni. Neki is álltam tegnap éjszaka és hosszas rágódás, javítgatás, kitörlés és visszahelyezés után 00:30-kor úgy döntöttem, lesz, ami lesz, így marad, ezzel fogunk játszani, inkább lefekszem aludni. Ekkor egy 13 színt tartalmazó csomag volt készen. Reggel még kiegészítettem, belekerült arany és ezüst is az ünnepekre való tekintettel.
Azután gyorsan ki is nyomtattam, és megmutattam Okostojásnak őket. Mivel neki nagyon tetszett, hagytam, ahogy volt - végül is neki készült :) A csomag jelenleg az alábbi színeket tartalmazza:
  1. fekete
  2. fehér
  3. arany
  4. ezüst
  5. sárga
  6. narancssárga
  7. piros
  8. rózsaszín
  9. lila
  10. sötétkék
  11. világoskék
  12. világoszöld
  13. sötétzöld
  14. szürke
  15. barna
  16. szabadon kiszínezhető kártya
Az elkészítéshez szükséges eszközök:
  • színes nyomtató
  • nyomtatópapír
  • lamináló gép és fólia (vagy karton, amire felragasztod)
  • olló
Én minden színkártyát háromfelé vágtam, így három különálló kártyát kaptam:
  • egy színes testű - barna díszítésű mézeskalács emberkét
  • egy színt a megnevezésével
  • egy barna testű - színes díszítésű mézeskalács emberkét
A kártyákat szín szerint összepárosítgattuk egy mással, azután gyurmát vettünk elő és megpróbáltunk az összes kártyához találni hasonló színt. A játék a nappali padlóján zajlott és végül családi esemény lett belőle, mind a négyen ott ültünk a padlón és gyúrtuk-kevertük a színeket :) Több színt is sikerült kikeverni, végül kizárólag a feketének nem lett gyurmapárja! Nagyon büszkék voltunk magunkra.


A végén kiraktunk egy színkört is :)


Ha szeretnéd a 15 színt tartalmazó Mézeskalács emberke színkártyák csomagot letölteni, nincs más dolgod, mint feliratkozni a hírlevelemre és megkapod a linket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése